Отказ от онлайн покупка
Информация относно упражняване правото на отказ от договора.
I. На основание чл. 50 от Закона за защита на потребителите /ЗЗП/, Потребител който има качеството на потребител по смисъла на ЗЗП има право да се откаже от договора за продажба от разстояние и да поиска връщане на поръчаните и закупени от него Стоки в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на Стоките от Потребителя или от трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, или когато Потребителят е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която Потребителят или трето лице, различно от превозвача и посочено от Потребителя, получи последната стока.
ІІ. За да упражните правото си на отказ, трябва да ни уведомите за решението си да се откажете от договора с недвусмислено заявление (например писмо, изпратено по пощата или електронна поща) и да ни изпратите артикула обратно. Срокът се счита за спазен, ако ни изпратите обратно стоките преди изтичането на 14-дневния срок, считано от датата на получаване на продукта.
Можете да използвате приложения стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително.
Можете да попълните и подадете по електронен път приложения стандартен формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление за отказ на електронен адрес office@vip365.bg
ІІI. За да спазите срока за отказ от договора, е достатъчно да изпратите съобщението си относно упражняването на право на отказ и да върнете стоката преди изтичането на срока за отказ от договор.
IV. Действие на отказа :
Ако се откажете от сключения от Вас с Търговеца договор от разстояние, ще Ви възстановим всички плащания за стойността на продуктите, които сме получили от Вас, без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни считано от датата, на която ни информирате за Вашето решение за отказ от настоящия договор и получим продукта.
Ще извършим възстановяването на сумата по банков път като посочите банкова сметка; във всеки случай това възстановяване няма да бъде свързано с никакви разходи за Вас освен разходите по доставка и връщане на стоката, които са за сметка на клиента.
**При решение за връщане на получените артикули, ние ще ви възстановим само тяхната стойност, без разходите за доставка.
Всички транспортни и всякакви други разходи по връщането на Стоката са изцяло за сметка на Потребителя. До момента на обратното предаване на Стоката от страна на Потребителя на Доставчика, рискът от случайното и погиване или повреждане се носи изцяло от Потребителя. Стоката се изпраща със застраховка и опция преглед при получаване. В случай, че дадена Стока поради естеството си не може да бъде върната по обичаен начин по пощата, то Потребителят поема разходите за връщането на Стоката по друг начин и ги заплаща съобразно съответните тарифи, ценоразписи и т.н. на съответните куриерски или други компании, които е избрал да използва за връщането.
Очакваме да ни изпратите или да върнете обратно стоките на адреса на Търговеца в гр. София или до всеки офис на куриерска фирма Спиди в София в района на Студентски град, без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни, от деня, в който сте получили артикула. Срокът се счита за спазен, ако ни изпратите обратно стоките преди изтичането на 14-дневния срок.
Можете да използвате приложения стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително.
1) Продуктът трябва да е неизползван и неотварян, без каквито и да е външни следи от употреба.
2) Цялостта на продукта не трябва да бъде нарушавана - трябва да бъде изпратен обратно към нас в състоянието, в което е получен.
3) Да не е увредена опаковката му /измачкана, изцапана, скъсана, разкъсана, облепена с тиксо/.
4) Да няма следи от употреба, драскотини, удари по самия продукт.
5) Да няма липсващи аксесоари - ако бъдат изпратени такива към самата поръчка
Ако посочените по-горе условия не са спазени, си запазваме правото да откажем връщане.
Стока, изпратена към нас, без опция "преглед при получаване" и застраховка не се приема!